oldozfilm
 
نويسنده
آمار سایت

اکثر سیستم عاملها مثل ویندوز ، ویندوز موبایل و سیمبیان همگی دارای قابلیتهای امنیتی توکار هستند و محدودیت هایی برای دسترسی نرم افزارهای کاربردی (نرم افزارهایی که کاربران روی سیستم عامل نصب می کنند مثل winamp یا یک بازی) به هسته سیستم عامل و قسمت های حیاتی آن در نظر می گیرند. (یکی از این قابلیت های امنیتی Certificate می باشد)
به عنوان مثال ویندوز امکان دسترسی به فایهای سیستمی را به یک نرم افزار پیش پا افتاده و نا شناخته مثل یک بازی کم حجم و غیره نمی دهد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:35 ] [ رحیم رهنورد ]

از زمان مطرح شدن موضوع اینترنت ملی این نگرانی پدید آمد که آیا قرار است آنچه ملی نام گذاشته شده جایگزینی برای اینترنت آشنای امروزی باشد؟

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ناریا، آیا اینترنت ملی قرار است به این معنی باشد که دسترسی به هر سایتی که دولت صلاح بداند مجاز و غیر آن ممنوع باشد؟


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:31 ] [ رحیم رهنورد ]

  نور پردازي براي عكاسي چهره

 نور مي تواند به طور چشمگيري سوژه عكاسي شما را جلوه دهد. فقط با ايجاد تغييراتي در نور مي توانيد يك فرشته را مانند ديو نمايش دهد يا بالعكس.

براي اين منظور توجه به بعضي اصول و نكات ضروري است اگر مي خواهيد اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد اين مقاله را مطالعه كنيد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:4 ] [ رحیم رهنورد ]

حتي اگر شما يك عكاس حرفه اي نباشيد، براي عكاسي آماتور احتياج به دوربيني داريد كه داراي حداقل ويژگيهايي باشد. با توجه به اينكه در بازار دوربين هاي مختلفي با قابليت هاي گوناگون يافت مي شود انتخاب يك دوربين متناسب با نياز  كار بدون داشتن يك سري اطلاعات در مورد دوربين هاي ديجيتال كار ساده اي نيست. در اينجا سعي شده است. كمترين امكاناتي كه براي عكاسي ديجيتال لازم است را خدمتتان ارائه كنيم. البته شما مي توانيد با توجه به نياز خود در هر مورد از قابليت هاي بالاتري استفاده كنيد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:3 ] [ رحیم رهنورد ]

اگر از افراد در نور روز عکس بگیرید متوجه خواهید شد که در شرایطی چهره آنها حالت معمول تیره تر خواهد شد و عکس زیبایی نخواهید داشت. علت این است که پشت زمینه شما نور زیادی به سمت دوربین می فرستد و دوربین برای جبران آن پرتوگیری خود را کاهش می دهد که باعث می شود نتیجه آن پشت زمینه با ظاهر مناسب است ولی تصویر چهره فردی که از او عکس می گیرید تار می شود. چاره راه این نیست که فورا تنظیمات دوربین خود را به هم بزنید بلکه باید از فلاش دوربین استفاده کنید و جلو زمینه خود را روشنتر نمایید تا کسی که مقابل دوربین ایستاده است تیره دیده نشود.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 16:0 ] [ رحیم رهنورد ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
درباره سایت
آرشيو مطالب
جملات طلایی
گالری عکس


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


وضعیت مدیر سایت در یاهو