oldozfilm
 
نويسنده
آمار سایت

طلوع و غروب آفتاب يكي از دراماتيك ترين صحنه هايي است  كه طبيعت به ما هديه كرده است. به همين دليل بيشتر عكاسان چه حرفه اي و چه آماتور علاقه خاصي به عكاسي از غروب آفتاب نشان مي دهند لذا بر آن شديم تا در اين مقاله از مقالات آموزش عكاسي ياد بگير دات كام نكاتي را براي گرفتن عكس هاي زيبا از طلوع يا غروب آفتاب بيان كنيم.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:58 ] [ رحیم رهنورد ]
عكاسي با ISO بالا به شما كمك مي كند در نور كم تا حد ممكن از تار شدن تصوير جلوگيري كنيد. اين خاصيت معمولاً به شما اجازه مي دهد بدون فلاش عكس هايي بگيريد كه طبيعي تر به نظر مي رسند.
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:57 ] [ رحیم رهنورد ]

شايد در همه انواع عكاسي سخت ترين كار عكاسي از حيوانات، حشرات و پرندگان باشد. آنها تقريباً هيچوقت آن كاري را كه شما مي خواهيد انجام نمي دهند. بهترين راه براي عكاسي از حيوانات عكاسي در حيات وحش است. اما در باغ وحش هم مي توان عكس هاي زيبايي گرفت. براي عكاسي در باغ وحش بايد به موقعيت دوربين بسيار توجه كنيد. چون وجود نرده، حصار و قفس معمولاً مزاحم عكاس است.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:56 ] [ رحیم رهنورد ]

نكاتي درباره عكاسي از چهره افراد

در اين مقاله نكاتي در مورد عكاسي از چهره بيان مي شود كه به شما در گرفتن عكس هاي زيباترين و قرار گرفتن در موقعيت درست و توجه به نور و ... موارد ديگر كمك مي كند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:53 ] [ رحیم رهنورد ]

از استخر باغ گرفته تا کانو رانی و غواصی با ماسک، می توانید عکس های جذابی از افراد داخل،رو و زیر آب بگیرید. اما چگونه؟ برای اینکار تنها از یک دوربین یکبار مصرف ضد آب استفاده کنید تا دوربین اصلیتان آسیب نبیند. کداک تا عمق 15 متری مناسب است و با ویژگی فست فیلم آن می توان در سرعت های زیاد و از موج سواران بدون تخته  در حال حرکت عکس برداری کرد.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, ] [ 15:52 ] [ رحیم رهنورد ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد
درباره سایت
آرشيو مطالب
جملات طلایی
گالری عکس


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


وضعیت مدیر سایت در یاهو